onsdag 10 augusti 2011

Yeehhh babbbyy !! 8)

Tjo bloggen ;) morgen blev bra på sät och viss! =) Kollade på sommar lov :) åt frukost gjorde i årning mig :)åkte till stan (Y) pantade fick typ 50-51 en kronor eller något (Y) drog till fritids åt ...sen så efter en tag så kom bussen och hämtade alla som skulle va med att simma =) sen så va man där byte om...Och vi hade typ livräddning ;D Eftersom jag tar en Järn-maistern så fick vi göra en boxnering eller vet inte vad det heter men typ på tid i alfal =) man skulle typ hoppa in med ringen simma till personen som va ett offer läga över bojen på personen och typ lägga händerna på bojen också och att huvdet va på bojen typ sen hämta en sån där röd sak under vattnet...vissa sen simma tibaks med offret...och jag klarade de (A) 2 poäng fick jag sen vatten trampade jag i 8 minuter =) Och sen hade vi typ lite fritt =) Hoppade typ ;D Först hoppade jag bara från femman typ vanligt lev sugen på att dycka så gjorde de =) Man kan typ sega att -Jag och 5:an har återup fenats med att dycka  ;D För jag har dyckit från femman förut ! MEN gjorde mag plask och rygg plask :S men ja ja s4s kramoooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar