fredag 12 augusti 2011

Trevligt trevligt !! =)

Hojsan eller hejsan :D Trevlig efter middag man fick =) Som sagt tog km-märket i dag =) 40 längder sen så när jag va klar så hoppa jag från 3:an gör roligt om man tar hög studs ;P Venneh fal jag dök kanske ! Men i alfal när min simm leskon va slut förflyttade och betalade jag att jag kunde bada sen som sagt förflytatde jag mina saker =) sen när allt va klart och sånt så gick jag och kollade på en annan leskon =) de va de kompisarna jag skulle bada med sen när deras simmning va klart så ... Stack vi och bada =) Hoppade 7:an i dag :D Najs !! =) Sen när jag döck från 5:an första gången sa typ nåra att jag va sjuk ;P sen skulle jag visst visa nåra gånger för nån typ 3 gr eller något äsh venneh typ 2 strunt samma jag skulle typ vissa ;) Trevlig eftermiddag fick jag fakktist kanske inte eftermiddag både de och sen eftermiddag =) Sen på slutet gottade jag mig lite med chips och cola :D och en godis ;) Men nu är jag hos kompis =) en barnet vill typ spela Monopol med mig ...så jag måste dra ;D kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar