tisdag 9 augusti 2011

NU ÄR NI GRYMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej i gen ;D Kollade stastetiken nyss :D (Y) 18 bösökare =)<3 Fast nu har jag faktist inte kollat så utan om man typ trycker på visa blogg så tror jag inte det kommer med som om jag har kikat ;D Ni är ju galet grymma asså :D(Y) Okej vaknade i dag kollade datorn ...Kollade på sommarlov ;) Typ flyg 29 saknas ;)  typ det enda pogrammet som är bra tycker jag ;)! Åt frukost också ;)....Nu snart typ kl halv 1 går bussen så kanske är det kvart över eller 20 över ;) Jag har ju inte berättat att jag fick en gör söt tröja i Lördags eller va det va av bästa Cocco! ;) Det är typ en tröja med henne och mig (A)<3 och så fick jag en jacka i går som jag älskar ;) ska typ göra i årning miig nu sen ska jag ta lite bilder hoppas jag :) Men ha det bäst! Krammmooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar