torsdag 11 augusti 2011

:O! ! ! ! !

Hiss: Simma i dag (A) Diss: Vet inte ^^ 




Hej och gomorgon ! kolla statetiken nyss ....Kommer typ bara nya läsare eller nåt för i går va det typ 21 läsare stog 22 men - mig....jag tror jag räknades med på statestiken men i alfal!! ni har slåt rekord! Jag ska frösöka att det kommer lite nytt här på bloggen!....Men i alfal vaknade typ kvart i 9 i dag ...satte mig vid datan skrev ett grattis medlende =) Grattis i gen !! =) Sen efter en tag kollade jag på sommarlov ...Har ätit frukost kollar datan nu som sagt ;P blir det simmning som vanligt :) ska försöka lägga ut en kort eller något när jag dycker från femman...Men i dag blir det kläd simmning :) ...20 längder både på rygg och mage ;) Sen så måste jag ju dycka från 5:an :) Så jag inte blir rädd till avlsutningen men ska inte dycka för mycket eftersom OM jag skulle göra mag och rygg plask :) Men nu titta längre upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar