tisdag 9 augusti 2011

JAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiss:Klarade längd dycket i dag och ska rida ;D<3 Diss: vet inte vart mina snoddar som man kan göra knoppar med -_-
Tjenna!! Är faktist gör nöjd om dagen när jag va på mäkestaggningen så längd dyckte jag! ;) Gick faktist bättre en vad jag trodde ;)....Typ första försöket gick det INTE! Andra gick TOPPEN bra! Klarade tillomed 14 meter (Y) så där va jag glad ;D sen så kände jag typ eller aa tänkte eller hur man ska seg ;P jag hade ju varit under vattnet så jag kunde ju lika hjärna djup dycka ;) så gjorde de döck i sen skulle jag va i vattnet och hämta men jag typ va i vattnet och stog vid kanet i vattnet då så så fick man inte göra (N) va ju en ganska lång stund  inte jätte men  strunt samma! SÅ DÅ FICK JAG köra om både i vattnet och dycka men när jag döck så tog jag fel sån röd grej -_- så jag fick köra om ...Men tredje gången gick det med allt ;D(Y) sen så döck jag från 3:an så jag fick typ 3 poäng vet inte tror det va nåt sånt ;) ....sen hoppade jag lite och så :) Och i dag ska jag ÄNTLIGEN rida ;D<3 Men vi hörs kommer lite hiss och diss snart ;) men hare bra!kram
                                                                                                                 
                                                                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar