fredag 12 augusti 2011

Helluu ;)

Helluu ;) Förlåt för ett typ bara inlägg i går sorry ;( Men nu kommer det ett :) Vakna typ kl 08.50 eller nåt ;) Kolla datorn som vanligt tv lite...Slappar som vanligt :D mamma fick ett sms om att alla Hööks grejerna har kommit (Y) :D Så vi hämtade de :) Det va fint :) Trode dock hade schabraket och luvan skulle va lite mer ljus grön men det gör inget och tröjan är lite förstår men då kan jag ju bara använda de mer till framtiden =) Nu sitter jag med jacka mössa och fläta och ska snart gå till bussen =) Tänkte gå typ för 5 minuter sedan men jag gör ett blogg inlägg så jag behöver inte vänta aldeles för länge på bussen =) Men kanske blir lite dålig uptatering i dag för att jag ska bada också efter märkestaggningen :) Ska kolla lite på de först eller något :) Men sen ska en kompis hämta mig så där kanske jag kan blogga lite =) Men hallå?! Vart har ni tagit vägen ? 8 st bara kolla bloggen va hände med de andra? ...Men nui drara jag puuzzzz och kramizzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar