söndag 21 augusti 2011

Skola i morgon :D

Hejsan bloggen :D får göra ett inlägg när jag är typ på världens bästa dator =) det känns som om jag ska göra gör mycket i kväll..Jag ska typ

* Duscha
* Tväta min mössa och skor för skorna är typ gör leriga sen i går :/
* Föbereda lite för morgon
* Försöka se en film med mamma om jag hinner...
 Kan ju berätta lite vad som har hänt i dag :-)  Vaknade typ kl klockan kvart över 9 så bra slut sov på sommarlov .... för jag sover typ inte jätte länge! Men sen så kollade jag på datorn lite sommarlov ..sen hjälpte jag mamma att ta ut kärnorna från plommorna =) mamma gör typ marmalad av de =) Sen va jag lite i ridskolan ... Sen åkte jag hem och åt och så.. Sen kom jag till baks =) Hjälpte med musiken när det va ridskolans dag =) Va ganska rätt kul och tiden gick fort =) Men nu ska jag inte töka ur er XD Hörs i morgon när det är skola vem vet jag kanske bloggar på morgonen ? ;) Puss och kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar