lördag 13 augusti 2011

Inga? =(

Hej är det som om jag pratar med mig själv nu? ='( det är inga som har kollat i dag ? ....Vet ni?! jag ska börja med 1 ny sak och den bestämmer ni! Ni har fråmoned i dag tills morgon kl 12.00 avslutas det ! Något typ vad jag har för kläder! Och + en till sak blir det! Men det berättar jag inte det ska jag tugga på tills i morgon! Då kommer ni få 3 saker ni kan se upp till Hiss och diss och eran beställning och en min hemliga sak! Dock ska jag som sagt fundera på de! Koman Boys and Girls! Nu kommer dagen! : Morgonen blev faktist rätt bra flyg 29 saknas va på sommarlov sen skulle jag städa och det är ju typ grymt att städa med musik på Roligare att städa  då x) Det va rätt så lite saker med det tar typ miljoner år för mig...Men som sagt kul med musik! Sen åkte jag och mamma in till stan! Köpte sporrar som Loggan kommer behöva ha =) 20 Mm :D Och så köpte jag också GRÖNA rid strumpor =) Va lite i stan mer sen ...Kom hem =) osv ...Rida i dag då =) ska se spirit eller något är en person som kan se en film 100 gr om och så ska jag ta Cola och chips tror jag (A) Pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar