lördag 6 augusti 2011

Senaste nytt och nytt ;)

Hiss:Att jag vet vilka grejer som jag ska bäställa från hööks nu :) Diss: Att jag inte tror det går att springa i dag :(
helluuuuuuuuuu faktist ganska nöjd ;D 11 bösökare här i dag ;) ni som har bloggar brukar ni kolla på era egna också i bland ? Jag brukar kolla min så jag antar det blir -1 ....men räknas det ens med det borde det ju göra :P men ja ja minus 1...Äsh! strunt samma ...Jag började ju typ med nån grej typ som hår och sånt eller typ men jag såg att jag hade skrivit fel på good luck typ de jag tänkte eller de som va menat va typ lycka men det blev nån gnutta fel XD Men grejen är typ att jag ska börja med hiss och diss då men de ser ni lite längre ner sen ! men  nu kommer dagen! gick hos en kompis en stund sen kom jag hem i gen ;D Kollat på en paris hilton grej typ Paris hiltons BFF ? Det vissas ju typ grymt många avsnitt per dag? Har ju vart ganska chill ;P Fick fina stenar i dag av en ;) inga vanliga då men ;D snyggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;) kan inte vissa med kameran eftersom den har blivit suddig men i alfal fina! men nu Hiss och diss! Kolla upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar