söndag 7 augusti 2011

Ni är GRYMMA!!!!

Tjo alla grymma läsare kollade statetiken i går !! tror jag att det va ! men i alfal ... 16 läsare ! shit ni är grymma ! vet inte men ni är ju så bra att läsa denna bloggen så jag tycker vi ska välja nåt spesielt eller aa typ som lite roliga saker på bloggen...Så nu är det upp till er ni kan kommentera så mycket ni vill och skriv vad ni vill ha mer..mer frågestunder? mer inlägg? mer mina kläder i dag ? vad ni vill! Nu kommer dagen lite snabbt!.. Dagen vaknade typ halv 10 men hade varit typ eler aa hade öppnat ögonen ;) men i afal ! blev en chill dag i dag :P kollade på paris hiltons BFF ... nu är jag hos en...ska äta kina mat så när äter känner jag att jag ska titta på en film :) Men jag berättar mer sen ! pözzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar