tisdag 2 augusti 2011

I DAG !!!!!!!

Gomorgon pa er :D vaknade for en stund sen :) typ .....i natt har jag sovit ganska bra :) fast jag vaknade i natt...jag madde typ illa ? Tror inte jag drommde ...men jag sommna om ja ja i allfal...kan bertta lite om lettland da ;) jag skriver pa en ipod men ska forsoka :) som sagt mamma firade det va kul och ett jatte jatte fint stalle :D vi badade som sagr med min syeter... Och det fanns en bat som vi hallde pA med och en annan sak som va pa vattnet ocksa sa jagtup studsade pa den :D och hoppa in i vattnet .... Men man kunde inte simma sa langt i alafal inte jag...for det fanns blommor under vattnet typ ja ja det ar i alafal grymt akligt....min syter sovde ocerr hos en kompis som vi sovtyp i 5 dagar sa hon sov overdar med mig ;) i gar sa vi hej da till alla ....jag tycker inte det har vart grymmt varmt men en da varrmt .....for forra aret va jag brunnare men inte sa mycket i ar ?! Men pa en bild jag sag va jag ganska brun men strunt sammma :D somsagt jag hartraffat min syter...badat,traffat min hund,vart pa rtt zoo,vartpa lido , och der fick jag en ny gor sot mossa :D fargat en slinga..och tonnat en lilla slinga men det har typ borjat ga bort ?! Tycker jag da ... Atit tarta :P och mat :D ķmmmer inte pasa mycket mer... Men i dag ska jag hem :D venneh fal jag bloggar mer men kanske i morgon ;) mammas kopis vantar barn och dte kanske hander i dag :D kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar