måndag 8 augusti 2011

8/8-11 :)

Nån bild X)
Tjopsolajeij! hej hej! som sagt morgonen blev lite knasig :P ...Men strunt samma! fick frukost i sängen fyler ju inte år men en då :P Min mamma är så bäst sååå!! (A) <3  Jag va tröt också så har villat sen har jag gjort i årning mig ;) Stack till fritids sen va det lunch!! Jippeee -_- inte världens goaste mat men ska göra min lilla mat snart (A) Åt ju lite men aaa... sen va det märkes tagning ;) Simmade 20 längder på rygg ;) Hoppade 5:an och döck från 3:an ( dock inga order ) x) Men tränade på att längd dycka en gång :P ....Kom på 10 meter! Asså jag får en sån kramp i magen när jag ska göra de är så in i norden nervös...vet inte fal jag har blivit lite räd från förra året? strunt samma köpte en toblene ;D det ingår i lunchen :P ...Gjrode lite här hemma gick till afären men nu! göra lite mat till mig kramooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar