torsdag 7 juli 2011

Städat ;D

Hellllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Så skönt att sova asssåå!!och ni typ bara -Nehe!! det visste jag inte! ;D Men aa Typ sov till 9 i dag  Skönt skönt!! Sen Efter ett tag åkte jag till stallet ;).....Har skrubbat krubbor lite,gjort hö påsar som tar  10000000 ¨år för mig.....och så.... Åkte hem vi 15.10 eller nåt i alfal nånstans runt 15 tiden! Vart där ganska länge nu ;D  Kom dit runt halv 11 tiden eller nåt....Fixade Toos ;D Med lite jordgubbar (Y) Chillade,Sen städa jag rummet tills Lördag!! Venneh vad jag ska göra i kväll...Eftersom soffan är i mitt rum just nu får vi sitta på stolar och kolla på tv ;P Kanske springa eller nåt?? ....Inte lång kvar nu nästa söndag sticker jag!!JAOOO ses då!! ;) Puuuuuuus och kraaaaam !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar