torsdag 14 juli 2011

En stor blöt KYSS!!!

Tjena tjena!!! ;) Vakna kl 8 i dag ....Satte mig vid datan..va ju bästtemt att jag skulle till Clea i dag =)<3 Så Jag åt frukost och så åkte vi till henne :* Hon är sååååå söt asså och det har hon alltid varit borstade på henne lite sadlade,tränsade Viola! så va det dax och rida =) Gick bra!! =) Hon är så sjukt snäll =) När vi var på G hem så sa jag hej då men jag vet att jag får hälsa på henne en annan gång och nu vet jag vart hon är också så jag är glaad =)  Så en stor blöt KYSS på Clea !!!!! Och på söndag ska jag till lettland Jippie!!! =) Skönt och komma hem ska va borta 2 veckor :D Nu är jag sugen på en film förre maten =) Men vi hörs kommer en liten värs jag har gjort nu ....-<jag kom till dig i dag och glad va jag <3 nu kan jag va glad till Lettland jag ska =) Love you Clea =)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar