måndag 11 juli 2011

Clea clea clea cleaaaaa =) =) =) =)

Hejsan :D asså kolla in rubriken va :D  om 2 minuter seger jag va det är =)  ja ja gisssa vad också :D vi har liksom fåt en plasma tv :D och så kan vi koppla in typ från datorn till tv så vi har dator skärmen i tv =)<3 och så har vi fåt en tangent bord som vi kan skriva på i så fal men jag gör det ju nu också men...bara för vi har ett sånt dåligt tangent bord XD ....och i går hoppade jag med Bam bam <3:D giick toppen toppen bra =) Bam bam är en queert häst vet inte hur det stavas hoppas ni fattar en då ;) och han är en hingst =) men gööööööör snäll är han! och min första hingst jag red och min första 80 hinder jag tog med han =)<333 men nu har det no gåt lite mer en 2 minuter men ja ja ... ska hälsa på CLEAAAA I DAG!!!!! :*:*<333333333333333333333333333333 skriver mer i kväll !!! Clea och Bam bam =  <3                    Puss puss och kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar