fredag 8 juli 2011

Sov göttt!!!!!!!

Helluu blir ett snabbt inlägg detta!! ;) Dagen vart oki!! Vanliga morgon saker ni vet sen drog jag till stan ;) Sen stallet! Hoppade barbacka på Pelle i dag i gen 2 gången jag gjorde de i veckan =P Gick la så där i dag =/ Fick lite hjälp så till sisst gick det ganska bra :-) Åkte hem kollade datorn,fixade lunch ;-) Gick hos en kompis en snabbis sen åkte jag till ett stall och red =D Första hästen: Ironi...Ehm hur ska man sega? Hon va ganska pigg :D Ehm lite studsig =P När jag fatta galopp så stack hon typ med mig men jaja !!! Sen red jag en annan häst eftersom aaa .....Den andra hästen va la hellt ok! =)  Åkte hem sen,har duschat,ätit lite Toffe eller va de heter :-P Nu ska jag bara låta håret torka lite sen nanna!! ;) KAAAMIIAS :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar