onsdag 6 juli 2011

Blir ett långt blogg inlägg....hoppas jag......

Hej detta ska bli ett lååååångt blogg inlägg hoppas jag!! ;) Har ganska trökigt just nu!! Men ja ja what ever!!! Vaknade av att det plingde -PLING PLING!!!  Ätit frukost, små städat...Kollade lite kläder men hittar verkligen inte nåt -_- Tycker inte att jag passar i nånting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Sen gick jag in i ......SKON AFÄRENNNNNN O.o  Ehmmm kan föklara så här!! Jag gillar inte riktigt och shoppa gör mycket och köpa skor och sååå men denna gången va det faktist göör bra!! Hittade skor direkt eller aaa mamma gjorde de ;).... Så jag tog ett par röda skor... snygga asså!!^^  betsällde pizza också mumsi!! sen så typ ränsa jag typ o gräs! Inte lite varmt heller!! Duschade sen!! Duschen = min vän assåååå!!!^^)  Och sååå sen drog jag och va sov-barn-vakt ;D Och nu är jag här ;) Ska sova nu puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar