söndag 24 juli 2011

Ipad :D

Hejsan alla :) kanske blir ett kort inlagg men hoppas det duger:D jag skriver just nu fran en ipad :)faktist ganska najs :D men har i lettland ar det ju bra ar just nu i riga ( lettland huvedstad) vi ar hos en kompis dar :) i dag sa var vi pa ett stalle som typ en panminelse nar det va krig och ni vet hittler....Da tog man ju folk till stallen och gjorde slut pa de och doda de... Och vi va typ pa de stallet... Det va sma lakgigt for hag och en kille en kompis assa..va i ett hus dar vart man formadligen stankt in folk ....och vissa kanske gick ditt med alla soldater och pa vitrena och tanck att manniskorA visste att de intE skulle komma hem i gen de visste att de skulle do.... Fruktan svart och tank att man gick pa den vagen der vart mnniskor a har gatt och gratit ....kanske ar litte nytt vag sa men de gick ju pa satt och viss pa den vagen...villa i frid...sen va vi tyyp pa ett fisk stalle ;) eller aa typ fiskare :) fans enn gor rolig gunga :) ska ga pa manikyr om en timme typ och 10 minuter ;) najs pras ! Sen ska vi no bada.... Kanske sbloggar mer i kvalll...men om ni vill ha langre inlagg sa kommer det nu... I gar kom vi ju till riga som sagt jag har akt en lite motorcykel eller hur man ska sega ;D jag har atit min favorit tarta(Y) vissa stallen harjag sovit bra =) ...traffan my dooog :) han har blivit morkare men jaja.... Har varit ganska bra sol har nere ::) eller uppe eller hur man ska sega,,,,men ni kan inte i ge mig eran blogg andress om ni hAr blogg ?:) skuolle va skoj ;) men kanske syns i kvalll ...puss puss !!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar