lördag 2 juli 2011

Clea...:'(♥

Hejsan!!!! Känns jätte länge sedan jag blogga?? =P ja ja!! Så här är det !! Vart på ridläger och haft lite små jobbigt =( Men kan sega lite....Red Julia på onsdagen hade Dressyr ....Sen hade vi dressyr träning gick la helt ok! Hade Julia då med...Hade Gröna ben lindor och grönt schabrak ;) Torsdagen va vi på ett bad ställe=) Kul kul!!...Åkte Nån rusekana som va GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR Brant!! Lite ont i ryggen =/ Sen red jag ett kvälls letikon på Clea 20-21.00 =) Vi körde Jocky med ;) ...Sen på Fredagen va det avlutning den dagen kan jag sega att det kom mycket tårar ....Vi tränade inför avslutiningen sen...Sen när det va avsluting så gick det JÄTTE Bra!! Fast hon vägrade på sissta hindret men jätte nöjd en då!! Vi körde äro varv också ...Men sen kom det tårar.... kanske berättar i morgon eller nåt :'(......I dag har jag vart lite i stallet och så! Ses kanske i morgon...Ps.jag och VÄRLDENS SÖTASTE CLEA!!! ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar